Introducere proiect

Proiectul ACADIGIA accelerează pregătirea digitală a instituțiilor de învățământ superior politehnice către adoptarea durabilă a mai multor abordări online și mixte.

Cu alte cuvinte, ACADIGIA încurajează Introducerea unui sistem solid de mentorat care va permite personalului din instituțiile de învățământ superior să devină educatori de înaltă tehnologie.

Premisa proiectului

ACADIGIA a fost fondată în timpul crizei provocate de Covid19, cu scopul de a aprofunda rolul Noii Universități, care se îndreaptă spre abordări din ce în ce mai digitale. ACADIGIA se concentrează pe transformarea personalului instituțional în mentori, capabili să încurajeze și să sprijine grupurile de profesori pentru a duce învățarea online și mixtă la nivelul următor, utilizând o abordare de mentorat peer-to-peer.

Scopul proiectului

Principalul obiectiv al ACADIGIA este de a accelera pregătirea digitală a instituțiilor de învățământ superior politehnice spre adoptarea durabilă a mai multor abordări online și mixte în educație.

Cum?

Proiectul va genera o soluție viabilă pentru accelerarea pregătirii digitale a instituțiilor de învățământ superior politehnice; și se va concentra nu numai pe furnizarea de instrumente și resurse, ci și pe testarea unui sistem inovator de mentorat pentru a genera echipe interinstituționale de profesioniști din domeniul educației pentru a aprofunda reinventarea pedagogiilor lor și punerea în aplicare a mai multor abordări online și mixte. Acesta va adapta un model de accelerare și liniile de politică pentru instituțiile de învățământ superior pentru a face ca metodele să fie replicabile și va adăuga această ultimă parte în scenariul transnațional cu scopul de a finaliza următorul puzzle european: #Cadre operaționale -> #Modele de evaluare -> și acum “Modelul de accelerare” adăugat.

Structură și compendiu

Compilarea celor mai recente cadre și cunoștințe despre cunoștințele online și cele mixte

Ghid pentru instrumente

Tutoriale și materiale de îndrumare pentru a deveni un utilizator profesionist al celor mai populare instrumente pedagogice deschise

Programe de formare

Un set complet de instruire pentru a transforma personalul academic în mentori cu înaltă calificare pentru metodele digitale de predare

Model de accelerare

Un model detaliat pentru a contura o implementare accelerată, însoțit de linii de politică

Actorii proiectului:

  • Instituții politehnice: profesori, manageri de programe, guvernanță
  • Structuri de instruire și sprijin pentru instituțiile de învățământ superior: departamente de sprijin pentru învățarea electronică (e-learning), departamente de competențe pedagogice
  • Consultanți educaționali

Parteneri

Universitatea Politehnica Timișoara (Timișoara / România)

Instituto Politécnico do Porto (Porto/Portugalia)

Universidad Politécnica de Madrid (Madrid/Spania)

Università Politecnica delle Marche (Ancona/Italia)

National Technical University of Athens(Atena/Grecia)

Trinity College Dublin (Dublin/Irlanda)

INOVA+ (Matosinhos/Portugalia)

Am dori să lucrăm cu:

  • IISAsociații de profesori
  • Centre de formare a cadrelor didactice
  • Centre de dezvoltare profesională continuă legate de profesori
  • Ministerele Educației

Activități ale proiectului

Rezultatele noastre sunt în curs de dezvoltare. Rămâneți aproape!