Prezentarea despre proiectul Open Virtual Mobility în cadrul workshop-ului: Experiența privind educația online la nivel universitar în România. Provocări și perspective viitoare

Prezentarea despre proiectul Open Virtual Mobility în cadrul workshop-ului: Experiența privind educația online la nivel universitar în România. Provocări și perspective viitoare

Asociația “Ține de Noi”, împreună cu Fundația Hanns Seidel – România și în colaborare cu Universitatea Politehnica Timișoara, Centrul pentru Studiul Democrației și Asociația AD REM a organizat  workshop-ul “Experiența privind educația online la nivel universitar în România. Provocări și perspective viitoare”. Universitatea Politehnica din Timișoara a fost reprezentată de conf. univ. dr. Florin Drăgan – Rectorul UPT și dr. Diana Andone – directorul Centrului de ID/IFR și e-Learning, care a vorbit despre experiența și provocările dezvoltării unui eco-sistem de educație digitală în UPT.

Dr. Diana Andone – Dezvoltarea ecosistemului Educație Digitală în UPT

Dr. Diana Anone, din cadrul UPT, a vorbit în prezentarea sa despre  ”Dezvoltarea ecosistemului de  Educație Digitală în UPT” și a prezentat evoluțiile proiectului Open Virtual Mobility, hub-ul de învățare OpenVM dezvoltat de echipa Centrului de e-Learning, cele 24 de cursuri gratuite deschise pentru mobilitățile virtuale și acreditările digitale, utilizând standardul Certificate Digitale Deschise pentru a recunoaște toate cele 8 calificări OpenVM pe care le puteți dezvolta în Open Virtual Mobility Learning Hub, prin participarea la MOOC-urile OpenVM.

Dezbaterea a avut loc online, pe Zoom, și a fost menită să încurajeze și să consolideze dialogul dintre principalii actori interesați de sistemul educational și să faciliteze promovarea modelelor de bune practici.

Prezentarea a stârnit un interes ridicat în rândul celor peste 100 de participanți și a fost urmată de o serie de întrebări și discuții constructive și interesante în zona de chat.

Workshop-ul a fost transmis live pe Facebook. Urmărește înregistrarea mai jos: