Plata în contul UniCredit*În situația plății în contul UniCredit, dovada plății va trebui să conțină următorul text: ”Taxa de confirmare admitere la...(se va menționa facultatea ID/IFR) pentru... (se va menționa numele complet al candidatului)”. Exemplu: Taxă de confirmare la Automatică și Calculatoare ID pentru RUSU Adrian Dovada plății se va trimite prin e-mail la adresa: contact@elearning.upt.ro
Atenție!Neachitarea taxei de confirmare până la data de 25.07.2020, ora 14:00 duce la pierderea definitivă a locului pe care candidatul a fost admis! (Valabil numai pentru candidații aflați pe lista celor admiși în Runda III)
Taxele asociate examenului de admitere la studii universitare de licență stabilite de UPT sunt:
Tip taxă
Valoare
Taxa de înscriere
100 lei
Taxa de confirmare
100 lei
Taxa de echivalare a studiilor absolvite (se percepe doar candidaților declarați admiși și trebuie achitată odată cu taxa de confirmare - echivalare parțială)
150 lei
Taxe echivalare studii
Taxa de echivalare
Taxa de echivalare a studiilor absolvite în cuantum de 150 lei se poate plăti în următorul cont deschis la UniCredit Bank*:
Plata în contul UniCredit*În situația plății în contul UniCredit, dovada plății va trebui să conțină următorul text: ”Taxă de echivalare la...(se va menționa acronimul facultății) pentru... (se va menționa numele complet al candidatului) ”. Exemplu: Taxă de echivalare la AC ID pentru RUSU Adrian Dovada plății se va trimite prin e-mail la adresa: contact@elearning.upt.ro
Taxa echivalare/anTaxa de recunoaștere si echivalare pentru anii de studiu recunoscuti, in cuantum de 500 de lei / an recunoscut se va plăti după începerea anului universitar.
Verifică numărul celor care s-au înscris pentru fiecare specializare:
Înscrierea la concursul de admitere pentru anul universitar 2020-2021 se realizează online, personal de către fiecare candidat, folosind aplicația dedicată Enroll (https://admitere.upt.ro/).
Taxa de echivalare a studiilor absolvite (se percepe doar candidaților declarați admiși și trebuie achitată odată cu taxa de confirmare - echivalare parțială)
Plata în contul UniCredit*În situația plății în contul UniCredit, dovada plății va trebui să conțină următorul text: ”Taxă de înscriere/confirmare admitere la...(se va menționa facultatea) pentru... (se va menționa numele complet al candidatului)”. Exemplu: Taxă de înscriere la Automatică și Calculatoare pentru RUSU Adrian - sesiunea septembrie
Universitatea Politehnica Timișoara, prin Centrul ID/IFR și e-Learning (CeL – fostul Centru de Învățământ la Distanță) organizează și desfășoară programele de studiu în regim de învățământ la distanță pentru specializările:
ingineri - 4 ani de studiu, învățământ la distanță, în colaborare cu Facultatea de Electronică, Telecomunicații și Tehnologii Informaționale - 50 locuri
Programele de studiu sunt acreditate de către ARACIS și conferă aceeași diplomă ca și în cazul studiilor la forma de învățământ cu frecvență, diploma de studii superioare de licență in forma de învățământ la distanță/cu frecvență redusă (conform cu HG607/2014).
Dosarul de înscriere, generat prin intermediul aplicației Enroll, va conține următoarele elemente:
Fișa de înscriere care va fi generată în urma completării tuturor informațiilor solicitate în platforma Enroll. Aceasta va conține datele personale ale candidatului, date privind pregătirea candidatului, respectiv secțiunea și domeniile la care dorește să se înscrie;
Copie după diploma de bacalaureat sau diploma echivalentă; pentru candidații care au promovat examenul de bacalaureat în sesiunea de vară a anului școlar 2019-2020 se acceptă și adeverința-substitut de diplomă eliberată de către instituția de învățământ;
copie după foaia matricolă cu notele obținute pe parcursul liceului, elaborată conform legislației în vigoare;
copie după cartea de identitate a candidatului;
copie după certificatul de naștere;
copie după adeverința medicală eliberată de medicul de familie din care să rezulte aptitudinea medicală pentru domeniile la care se înscrie candidatul; candidații cu afecțiuni cronice vor prezenta adeverințe medicale vizate de medicul de familie în care se va menționa, în mod expres, gradul deficiențelor, în funcție de localizarea acestora, pe baza diagnosticului stabilit de medicul specialist; nedeclararea acestor afecțiuni atrage după sine consecințele instituționale în vigoare; adeverințele medicale NU trebuie să fie vizate de către medicii Policlinicii Studențești din Timișoara;
copie fotografie color tip diplomă;
copie după dovada achitării taxei de înscriere – în contul alocat pentru colectarea taxelor de înscriere (dovada eliberată de bancă va trebui să conțină următorul text: „taxă de înscriere la admitere UPT, Facultatea …, sesiunea iulie/septembrie 2020, pentru ….” (se va menționa numele candidatului), în situația în care plata nu s-a făcut online;
numai în cazul în care candidatul solicită scutirea de taxa de înscriere, acesta va anexa o copie a documentului doveditor: adeverință emisă de instituția de învățământ care să ateste situația părintelui/părinților/susținătorilor legali/candidatului (cazurile de la art. 24, lit. a), b) h) și i); certificatele de deces ale părintelui/părinților și adeverință de la instituția de învățământ (cazurile de la art. 24, lit. c); certificate de deces părinți (cazul de la art. 24, lit. d); adeverințe de la casa de copii (cazul de la art. 24, lit. e); certificat deces și titlul emis conform Legii nr. 341/2004 (cazul de la art. 24, lit. f); titlu emis conform Legii nr. 341/2004 (cazul de la art. 24, lit. g);
copie după diploma de licență sau adeverință de absolvire și foaia matricolă în cazul candidaților deja licențiați sau cu adeverință de absolvire;
copie după adeverință de student și foaia matricolă parțială, în cazul candidaților deja studenți;
Candidații la Facultatea de Științe ale Comunicării vor anexa, de asemenea, o copie după adeverința obținută în urma susținerii probei de competență lingvistică (conform Art. 4) sau copie după unul din următoarele acte (corespunzător limbii programului de studii implicat):
Certificat/diplomă de promovare a examenelor cu recunoaștere internațională pentru certificarea competențelor lingvistice într-o limbă străină, conform prevederilor MEC, nr. 5543/12 decembrie 2019
Certificat de competenţă în limba engleză CAE-Certificate in Advanced English;
FCE – First Certificate in English;
CPE – Certificate of Proficiency in English;
IELTS-International English Language Testing System;
TOEFL-Test of English as a Foreign Language;
DSP-Deutsches Sprachdiplom;
ÖSP- Österreichisches Sprachdiplom;
TEST DaF- stufe B, B;
Diploma de absolvire a unui liceu cu predare în limba franceză (doar pentru candidații la Facultatea de Științe ale Comunicării), germană sau engleză;
Adeverință prin care să dovedească faptul că au urmat, în timpul învățământului preuniversitar (gimnaziu și liceu), disciplina limba franceză , engleză sau germană minim 4 ani de studii
Precizări importante
Încărcarea documentelor onlineDosarul de înscriere online va conține copii scanate color ale tuturor documentelor enumerate mai sus, în format pdf sau format fișier grafic (jpg sau png). Dimensiunea unui document nu poate depăși 5 MB, în format pdf/jpg/png. Responsabilitatea cu privire la autenticitatea și corespondența dintre documentele digitale/scanate și cele originale revine candidatului.
În procedura de verificare a dosarului de concurs, comisia are dreptul să solicite clarificări candidatului sau informații de la instituțiile emitente ale documentelor. În cazul în care se constată că documentele digitale/scanate nu corespund realității, candidatul va fi eliminat din concurs.
Codul unic de indentificareDosarele de înscriere, transmise online de către candidați, vor fi verificate de membrii Comisiilor de Admitere ale Facultăților/ grupului de Facultăți care coordonează secțiunile la care s-au înscris candidații. În urma validării dosarului, candidatul va primi prin e-mail codul unic de identificare al dosarului de înscriere. Acest cod va fi folosit pe parcursul întregului proces de admitere.
Ai o întrebare despre admiterea la ID/IFR?Îți stăm la dispoziție la numărul de telefon: (+4)0725 890 389 (+4)0725 890 988