Home / Proiecte / Proiecte EU / GirlsTech /

GirlsTech

4th meeting GirlsTech Nova Gorica, Slovenia: 29-30.5.2017

03 june 2017

A 4-a întâlnire GirlsTech

29-5-2017 & 30-5-2017

Centru Şcolar Nova Gorica, Intecompany training centre (ITC), Slovenia

 

Agenda

Luni 29 Mai 2017

Prezentarea centrului școlar și a sistemului de învățământ din Slovenia: Egon Pipan, directorul Centrului Școlar

 "Ziua pentru fete", Zilele tehnice: Martina Jejčič

 Mahle Letrika d.o.o. Activitățile / obiectivele diversității de gen în companie: Tanja Krapež (resurse umane) 

e-House: Lea Kosmač 

 

Marţi 30 Mai 2017

Pilot în forțele armate slovene: Romana Begović, pilot

Femei în TIC: Alja Isaković, Facultatea de Informatică și Informatică

CodeCatz: Erika Pogorelec, Cofound.it

Web camp: Mateja Verlič Brunčič, EqualEyes Solutions Ltd.

 

Participanți  de la Universitatea Politehnica din Timișoara: Camelia Ciuclea, Mihaela Crisan-Vida

 

Note şi discuţii

 

Instrumentele au fost explicate clar în timpul întâlnirii de către persoanele implicate în gestionarea fiecăreia dintre cele 6 abordări selectate. Ambele instrumente ar fi utile în România, ambele legate de grupuri țintă precum: copii, tineri. E-HOUSE este un centru experimental și educațional din Nova Gorica, menit să încurajeze copiii / tinerii să învețe într-un mod distractiv, axat pe materiile din zona STEM. Grupul țintă este cuprins între copii și tineri. Pentru a implementa casa electronică (e-House )în România, sunt necesare: Resurse umane (tutori entuziaști, susținători ai învățării neconvenționale, resurse fizice / materiale (spațiu, instrumente, etc.) și publicitate adecvată în școli, companii.

 

Participarea ridicată pe piața muncii (35%) se datorează absorbției integrale a absolvenților indiferent de sex. Materiile din domeniul STEM, obligatorii în programele de învățământ, precum și prezența femeilor (deși slab reprezentate) în toate domeniile pieței muncii răspund la întrebarea privind participarea ridicată a femeilor pe piața muncii din Slovenia. 

 

 


Fotografii

 

>>Inapoi