Conferinta Internationala IEEE – ICALT 2017

Conferinta Internationala IEEE – ICALT 2017

Conferința Internațională 17th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies – ICALT2017, 3-7 iulie 2017, Timișoara
https://icalt.elearning.upt.ro/

 

Universitatea Politehnica Timișoara vă invită să participați la

Ceremonia de deschidere luni 3 iulie 2017 orele 9:00, Auditorium UPT (Universitatea Politehnica Timisoara, Bul. V. Parvan No. 2B, Timișoara)

lucrările plenare ale 17th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies – ICALT2017 în perioada 3-7 iulie 2017 la Timișoara, conferință organizată de Asociația Internațională IEEE Computer Society, în parteneriat cu Universitatea Politehnica Timișoara prin Centrul ID/IFR si e-Learning (CEL).

La A 17-a ediție a Conferinței Internaționale despre Tehnologii Avansate Educaționale (ICALT2017) sunt așteptați în jur de 200 participanți din întreaga lume, fiind înregistrați specialiști din 36 țări.

Printre specialiștii în tehnologii educaționale de renume care vor participa cu prezentări la ICALT 2017, invitații speciali vor susține prezentări in sesiunile plenare:

  • Luni 3 iulie 2017 orele 9:00, Auditorium UPT
    Prof. Dragan Gasevic, University of Edinburgh, UK – Learning Analytics: Beyond Data Science of Learning (Analiza învățării: Dincolo de Știința Datelor Învățării)
  • Marți 4 iulie 2017 orele 9:00, Auditorium UPT:
    Prof. Kong Siu Cheung, Education University of Hong Kong, China – Design of a Programming Course in Senior Primary Schools for Computational Thinking Development (Proiectarea Unui Curs De Programare în Școlile Primare pentru Dezvoltarea Gândirii Computaționale)

Dr. Carmen Simon, Reximedia, USA – The Neuroscience of Memorable Content (Neuroștiința Memorării Conținutului )

  • Miercuri 5 iulie 2017 orele 9:00, Auditorium UPT:
    Martin Dougiamas, CEO și Fondator, Moodle, Australia – Moodle as an open platform for research and development of online learning (Moodle ca o platformă deschisă pentru cercetarea și dezvoltarea învățării online)
  • Marți 4 iulie 2017 orele 14:30, Amphitheater K2:
    Women in Engineering WIE panel (Femeile in inginerie)

 

Toate sesiunile plenare vor fi transmise online la https://icalt.elearning.upt.ro/live

Programul conferinței se află la http://www.ieee-icalt.org/

 

IEEE este cea mai mare organizație tehnică profesională din lume, dedicată dezvoltării tehnologiei în beneficiul umanității. IEEE și membrii săi inspiră comunitatea globală să inoveze pentru un viitor mai bun, prin intermediul celor 420.000 de membri, din peste 160 de țări, și a cunoscutelor sale publicații, conferințe, standarde tehnologice, activități profesionale și tehnologice. IEEE este “vocea” de încredere pentru inginerie, informatică și informații despre tehnologie de pe întregul glob.

ICALT (International Conference of Advanced Learning Technologies) este conferința internațională anuală în domeniul tehnologiiilor avansate educaționale și a învățamântului asistat de tehnologie organizată de către Societatea a Științei Calculatoarelor a IEEE și Comitetul tehnic pentru tehnologii educaționale. De la debutul sub numele de IWALT în Palmerston Nord, Noua Zeelandă (2000), ICALT a fost organizat în Madison, USA (2001), Kazan, Rusia (2002), Atena, Grecia (2003), Joensuu, Finlanda (2004), Kaohsiung, Taiwan (2005), Kerkrade, Olanda (2006), Niigata, Japonia (2007), Santander, Spania (2008), Riga, Lituania (2009), Sousse, Tunisia (2010), Atena, Georgia, USA (2011), Roma, Italia (2012), Beijing, China (2013), Atena, Grecia (2014), Hualien, Taiwan (2015), și Austin, Texas, USA (2016). A 17-a ediție a Conferinței internațională despre Tehnologii Avansate Educaționale (ICALT2017) va avea loc la Timișoara, Romania, între  3 și 7 Iulie 2017. Universitatea Politehnica Timișoara este gazda evenimentului.

Comitetul științific al ICALT 2017 este format din experți și profesori din USA, Australia, China și Taiwan, Suedia și România. Conferința are de asemenea un comitet științific pentru fiecare secțiune principală a conferinței: România (3), Australia (9), Spania (7), Austria (2), Hong Kong (4), China (5), Suedia (2), Canada (5), Statele Unite Ale Americii (10), Grecia (5), Taiwan (15), Japan, Olanda (2), Malaezia, Norvegia, Africa de Sud, Singapore, Macao, Turkey, Mexic, India (2), Cipru, Tunisia , Italia (3), Brazilia, Serbia, Emiratele Arabe Unite, Regatul Unit al Marii Britanii, Portugalia și Malta.

 

Conferința ICALT 2017 este construită în jurul următoarelor secțiuni principale, care țintesc domeniile cheie de cercetare:

1.Tehnologii pentru educație și învățare deschisă (i-OPENLearn)

2.Educație adaptivă și personalizată, îmbunătățită tehnologic (APTeL)

3.Tehnologii wireless, mobile, universale și omniprezente pentru educație (WMUTE)

4.Educație îmbunătățită prin jocuri digitale și jucării inteligente (DIGITEL)

5.Educație colaborativă asistată de computer (CSCL)

6.Evaluare îmbunătățită prin tehnologie în educația formală și informală (TeASSESS)

7.Big Data în  educație și Learning Analytics (BDELA)

8.Educație în știință, tehnologie, inginerie și matematică, îmbunătățită tehnologic (TeSTEM)

9.Învățarea îmbunătățită prin tehnologie a limbilor străine (TELL)

10.Aspecte motivaționale și afective în educația îmbunătățită tehnologic (MA-TEL)

11.Învățarea abilităților de gândire susținută tehnologic (TELoTS)

12.Sisteme de recomandare și de sprijin decizional pentru învățare (ReSyL)

13.Educație susținută tehnologic pentru persoane cu disabilități (TeDISABLE)

14.Inteligență artificială și medii inteligente de învățare (AISLE)

15.Realitate augmentată și lumi virtuale în educație și training (VWET)

16.Inovații educaționale în spații de producție și imprimare 3D (Make&3DPrint)

17.Aplicații de tehnologii web semantice pentru educație (SW-EL)

18.Affective Computing în educație (AffectLearn)

19.Școala Doctorală

Au fost 244 de lucrări înscrise pentru ICALT 2017, din care 181 au fost acceptate (Lucrare completă – 55, Lucrare scurtă – 87, Lucrare poster – 39 ) și 157 înregistrate și incluse pentru prezentare în cadrul conferinței.

Recenzorii au fost din 54 de țări : Argentina, Australia (23), Austria (6), Belgia, Brazilia (2), Bulgaria, Canada (32), China (22), Columbia (2), Croația (2), Cipru (2), Republica Cehă, Danemarca, Ecuador, Estonia (4), Franța (5), Germania (26), Grecia (25), Hong Kong (21), India (9), Irlanda (3), Italia (13), Japonia (9), Lituania, Luxembourg, Macau (2), Malaysia, Malta (2), Mexic (5), Olanda (12), Noua Zeelandă (3), Norvegia (5), Portugalia (3), Romania (14), Rusia, Arabia Saudită, Serbia (2), Singapore (7), Slovacia, Slovenia, Africa de Sud, Corea de Sud, Spania (26), Suedia (5), Elveția (2), Taiwan (77), Thailanda, Tunisia (3), Turcia (3), Emiratele Arabe Unite, Marea Britanie (17), Statele Unite Ale Americii (68), și Uruguay.

 

Participanții înregistrați provin din 36 de țări: Australia (5), Austria, Belgia, Brazilia (10), Canada (4), Chile (2), China (13), Columbia (2), Estonia (3), Finlanda, Franța (9), Germania (9) Grecia (7), Hong Kong (2), India (5), Irlanda (5), Italia (8), Japonia (10), Malaiezia, Mexic (3), Olanda, Noua Zeelandă, Norvegia (2), Qatar, România (9), Serbia, Spania (8), Sri Lanka (4), Suedia, Taiwan (18), Tunisia (3), Turcia (2), Emiratele Arabe Unite (4), Marea Britanie (4) și Statele Unite ale Americii (5). Împreună cu comitetul științifiic al conferinței, cu vorbitorii principali, conferința va ajunge la 190 de participanți.

 

Cei 4 invitați speciali care vor prezenta în sesiunie plenare ale Conferinței ICALT 2017 sunt:

Profesorul Dragan Gasevic, cu o prezentare pe tema Analiza învățării: Dincolo de Știința Datelor Învățării, este profesor și președinte în domeniul analiticii și informaticii la Facultatea de Educație din cadrul Moray House și la Facultatea de Informatică din cadrul Universității din Edinburgh. În calitate de președinte (2015-2017) și co-fondator al Societății Learning Analytics Research (SoLAR), el a avut plăcerea de a fi co-președinte al Conferinței Internaționale Learning Analytics & Knowledge (LAK) în anul 2011, în anul 2012 a fost președintele general al LAK, în anul 2016, co-președinte al Learning Analytics Summer Institute (LASI) în 2013 și 2014 și editor al revistei Journal of Learning Analytics.

Prof. KONG Siu Cheung, cu o prezentare despre Proiectarea Unui Curs De Programare în Școlile Primare pentru Dezvoltarea Gândirii Computaționale, este în prezent profesor la Departamentul de Matematică și Tehnologia Informației (MIT); și director al Centrului de Învățare, Predare și Tehnologie (LTTC) la Universitatea de Educație din Hong Kong. Prof. Kong este în prezent în funcția de redactor-șef al revistei internaționale Research and Practice in Technology Enhanced Learning (RPTEL) și al revistei Computers of Education in Education (JCE).

Dr. Carmen Simon, cu o prezentare despre Neuroștiința Memorării Conținutului, este neurolog și co-fondator al RexiMedia, o companie care utilizează știința înțelegerii funcționalității creierului pentru a ajuta instituțiile să creeze mesaje memorabile. Ea este, de asemenea, o autoare cu numeroase publicații foarte cunoscute, expertă în utilizarea memoriei pentru a influența luarea deciziilor. Cea mai recentă carte a sa, Imposibil de ignorat: Crearea Conținutului Memorabil pentru a Influența Deciziile, a câștigat recunoașterea unor publicații precum Inc.com, Forbes și Fast Company și a fost selectată ca una dintre primele zece cărți ale anului. Deține două doctorate în tehnologie de instruire și psihologie cognitive și este de origine din Timișoara.

Martin Dougiamas, cu o prezentare despre Moodle ca o platformă deschisă pentru cercetarea și dezvoltarea învățării online, este cel mai bine cunoscut ca fondator al proiectului open source Moodle, care oferă o platformă gratuită de învățare, utilizată în acest moment în fiecare țară din întreaga lume și în fiecare sector de învățământ. În unele țări, Moodle este platforma standard de învățare pentru aproximativ 90% din toate școlile și universitățile. În calitate de CEO al Moodle Pty Ltd (cu sediul în Perth, Australia) conduce compania ce are 50 de dezvoltatori software și educatori ce ghidează și sprijină proiectul Moodle (inclusiv MoodleCloud, Moodle Mobile, Academia Moodle și alte inițiative). Moodle Pty Ltd a creat, de asemenea, o rețea globală de 85 de companii certificate Moodle Partner care ajută la finanțarea acestui proiect independent de software printr-un model de afaceri care s-a dovedit a fi durabil în ultimii 12 ani.

 

Declarațiile președinților:

Profesorul Demetrios G. Sampson (Universitatea Curtin, Australia), Comitetul Tehnic IEEE, Președinte al Catedrei Tehnologice și Președinte General al IEEE ICALT 2017, a declarat că “ICALT a ajuns la a 17-a ediție și suntem mai mult decât bucuroși că partenerii și prietenii noștri din Universitatea Politehnica Timișoara au decis să o găzduiască. Calitatea lucrărilor din acest an este foarte ridicată și sperăm să vedem și să auzim opinii extrem de interesante legate de domeniile noastre “.

Prof. univ. Dr. Radu Vasiu (Președinte Senat, Universitatea Politehnica Timișoara, România), președinte general IEEE ICALT 2017, spune că “este o mare onoare și plăcere pentru Universitatea Politehnica Timișoara să găzduiască prima conferință deținută de IEEE la Timișoara. Conferința din acest an se află sub patronajul Primăriei Timișoara și este una dintre primele acțiuni în pregătirea aniversării a 100 de ani de la înființarea UPT și a implicării universității în programul Timisoara 2021. Toate informațiile despre conferință se regăsesc și într-o aplicație mobilă dezvoltată de echipa Centrului Multimedia. Suntem pregătiți să-i întâmpinăm pe cei 180 participanți, oferindu-le o experiență educațională, culturală și turistică deosebită, sperând că se vor întoarce cu bucurie când Timișoara va fi Capitala Europeană a Culturii în 2021. ”

 

Facebook: https://www.facebook.com/ICALTconference

Twitter: https://twitter.com/IEEE_ICALT

Site http://www.ieee-icalt.org/

Aplicație mobilă iOS și Android: ICALT2017

Fotografii

>>Inapoi