Tutorial CV auto-înrolare cu confirmare (avansat – in caz de eroare)
În cazul în care studenții vă semnalează faptul că primesc un mesaj de eroare* de genul: “Înscrierea este dezactivată sau inactivă” urmați pașii de mai jos pentru a remedia problema.
Atenție!NU fereastra modala / popup cu titlul requirelogin error, care apare tot timpul si poate fi închisă fără probleme
Pasul 1: În pagina principală de curs, din meniul Setări > Adminstrare curs > Utilizatori accesați linkul Metode de inscriere
Pasul 2: Ar trebui să existe metoda “Confirmarea inscrierii la curs”. Daca nu există, o puteți adăuga de la Adauga metoda. Dați click pe rotița din dreptul metodei “Confirmarea inscrierii la curs”
Pasul 3: La câmpul “Definește cine primește notificări…” trebuie selectat cel puțin unul dintre tutorii cursului. Acest/acești tutori vor primi câte un email pentru fiecare solicitare primită din partea studenților.
Atenție!Nu lasati selectate prima sau a doua optiune, trebuie selectat in mod explicit tutorul/tutorii de curs!
Pasul 4 (opțional): Relansați studenților invitația de auto-înrolare în curs.